Sasy Mankan1

عکس های ساسی مانکن و همسرش

ساسان یافته با نام هُنری ساسی مانکن (27 آبان 1367-اهواز) از خوانندگان 6 و 8 است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌ اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌ واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌ هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

Sasy Mankan2
عکس های ساسی مانکن و همسرش

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌ اش در تابستان1391 که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌ اش معرفی می‌ نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌ افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ ها مانند «رپ بندری» در سال 86 و «پارمیدا» در سال 87 درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

donya jahanbakht1

عکس دنیا جهانبخت همسر ساسی مانکن

دنیا جهانبخت دختری زیبا رو، خوش تیپ و شیک پوش، در صفحه ی اینستاگرام خود نزدیک به 1/2 میلیون فالور دارد که اکثر فالو کننده ها پسرها می باشند. این تعداد دنبال کننده برای یک فرد عادی رقم زیادی است، وی با اشتراک گذاری عکس های خصوصی خود در صفحه ی اینستاگرام با مخاطبانش تعامل ایجاد می کند نکته جالب اینست که خانم دنیا جهانبخت فقط یک نفر را فالو کرده که پیج رسمی ساسی مانکن است آدرس رسمی اینستاگرام دنیا جهانبخت  donya_jahanbakht  است.

donya jahanbakht2

 عکس دنیا جهانبخت همسر جدید ساسی مانکن که ساسی مانکن با انتشار عکس جدید دنیا جهانبخت به عنوان نامزد جدیدش در اینستاگرام این خبر را منتشر کرد.

دنیا جهانبخت در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکسی از ساسی مانکن را قرار داد و در توضیح این عکس نوشت:

donya_jahanbakht

واو…فکر کنم تمام زنهاى عاشق دنیا حال منو توى این عکس بفهمن….ساسانم بهترین لحظه هاى زندگیمو در کنار تو دارم حس میکنم.مرسى که هر لحظه بهم یادآورى میکنى که با تو خوشبخت ترینم…همه ى زندگیمى ،،مرسى…#سورپرایز #عشق @ sasymusic

donya jahanbakht3
donya jahanbakht4

donya jahanbakht5

donya jahanbakht6

Sasy Mankan4

Sasy Mankan6

Sasy Mankan7
donya jahanbakht7

Sasy Mankan3

donya jahanbakht8

donya jahanbakht9